رستـــــگار

میــدانـم ... روزی ختـم به خیـر می شویم ... اللهم عجل لولیک الفرج !

رستـــــگار

میــدانـم ... روزی ختـم به خیـر می شویم ... اللهم عجل لولیک الفرج !

رستـــــگار

نـه چنـدان بـزرگـم،
کـه کـوچک بیـابم خـودم را؛
نـه آنقـدر کـوچک،.. کـه خـود را بـزرگ!

بـر مـا گذشـت نیـک و بـد امـا... تـو روزگـار،
فکری بـه حال خویش کن این روزگار نیست!

زیـن همرهان سست عناصـر دلـم گـرفـت،
شیـر خـدا و رسـتم دسـتانم آرزوسـتـــــــ!

مـن در رقـابت بـا هیچکـس جـز خـودم نمی باشـم!
هـدف مـن؛ ... مغلـوب کـردن آخـرین کاریـست کـه انجـام داده ام..

آخرین نظرات
پیوندها

الهی و ربی من لی غیرک!

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۴ ب.ظ

چیز زیادی که نخواسته بودم؛
نه غار خواسته بودم که عنکبوت را فرمان دهی جلویش تار بتند!
نه گلستان شدن آتش خواسته بودم،
نه این که دستم نور دهد!
نه این که عصایم مار شود...
فقط خواسته بودم ......!!





خــــدایا!!

من به عنوان بنده حاجتم را گفتم،
امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست،
از حکمــت تو باشد نه بی لیاقتـــی من ..!

  • زهــرا

نظرات  (۲)

آنچه خدا به انسان می بخشد خوب است و خوب مطلق !! 
گاهی وقت ها دغدغه ها دلتنگی ها و غم و غصه ها یه جورایی وسیله ایست که انسان خدا را از یاد نبرد 
دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد   ** جز غم که هزار آفرین بر غم باد . 

هر چه از دوست رسد آن نکوست ... 
خدایا ! مرا تنها مگذار ، که مبادا نگاهم به نگاه بنده ای از " جنس خاک " محتاج شود . . .

سلام بزرگوار
ممنون به خاطر لینک.
شما هم باافتخار لینک شدید.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام و ممنون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">