رستـــــگار

میــدانـم ... روزی ختـم به خیـر می شویم ... اللهم عجل لولیک الفرج !

رستـــــگار

میــدانـم ... روزی ختـم به خیـر می شویم ... اللهم عجل لولیک الفرج !

رستـــــگار

نـه چنـدان بـزرگـم،
کـه کـوچک بیـابم خـودم را؛
نـه آنقـدر کـوچک،.. کـه خـود را بـزرگ!

بـر مـا گذشـت نیـک و بـد امـا... تـو روزگـار،
فکری بـه حال خویش کن این روزگار نیست!

زیـن همرهان سست عناصـر دلـم گـرفـت،
شیـر خـدا و رسـتم دسـتانم آرزوسـتـــــــ!

مـن در رقـابت بـا هیچکـس جـز خـودم نمی باشـم!
هـدف مـن؛ ... مغلـوب کـردن آخـرین کاریـست کـه انجـام داده ام..

آخرین نظرات
پیوندها

بهانه ی زندگی من!

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ق.ظ

خـدایا!

بـه ایـن نـق زدن هـایم حـواسـت هـست؟...

وقتـی تـو کمـی از مـن دور می شـوی آهـم بلنــد می شـود و بهـانه گیــر می شـوم!.. 

دسـت خـودم نیسـت!

مـن بـهانه هایـم فقـط گیـر توست!

حـالا چـه اخـم کنـی چـه لبخـند بـزنی، مـن هـر بهـانه ای را وقـف تـو می کنــم.. 

اصـلا تـو خـودت بهــانه ای ... 

بهـانه ی زنـدگی ِ مـن!

♥ خـالی شـدم... احسـاس سبـکی میکنـم، مثـل یـک "پـَـر" ...

بـه یـک نسـیم تـو پــرواز میکنـم...!


 ... 

خبـرت هسـت کـه غیــر از  مـرا یـاری نیـست...؟؟

  • زهــرا

نظرات  (۳)

  • خادم الحسین (علیه السلام)
  • ...
    یـا اَنیـسَ اَلقُلــوب ... 
    زیبابود...


    پاسخ:
    ممنون!
    دلم را سپردم به بنگاه دنیا
    و هی آگهی دادم اینجا و آنجا
    و هر روز برای دلم
    مشتری آمد و رفت
    و هی این و آن
    سرسری آمد و رفت
    ولی هیچ کس واقعاً اتاق دلم را تماشا نکرد
    دلم قفل بود ؛ کسی قفل قلب مرا وا نکرد
    یکی گفت: چرا این اتاق پر از دود و آه است؟
    یکی گفت: چه دیوارهایش سیاه است !
    یکی گفت: چرا نور اینجا کم است؟
    وآن دیگری گفت: و انگار هر آجرش
    فقط از غم و غصه و ماتم است !
    و رفتند و بعدش                           
    دلم ماند بی مشتری
    و من تازه آنوقت گفتم:
    خدایا تو قلب مرا می خری؟
    و فردای آن روز
    خدا آمد و توی قلبم نشست                                                              
    و در را به روی همه                                                       
    پشت خود بست
    و من روی آن در نوشتم:
    ببخشید ؛ دیگر برای شما جا نداریم
    از این پس به جز او
    کسی را ندارم ...


    ********خبـرت هسـت کـه غیــر از تـو مـرا یـاری نیـست...؟؟*****



    ******


    پاسخ:

    هــر وقت تو زندگیت گیر و  پیش اومــد و راه بنــدون شد،

    بدون کار خــدا بوده!... 

    خــدا حرفی واست داشته!.. 

    زود بـــرو باهاش خلـــوت کن و بگـــو با من چکار داشتی که راهمو بستی؟..

     گرفتـــار، یعنی  ... 

    "از سخنان حاج اسماعیل دولابی"


    :* :*



  • بنت الهدی حسینی
  • خیلی پسندیدم

    ------------------

    سلام علیکم.

    به روزم.

    یا علی.

    پاسخ:
    سلام
    ممنون!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">