رستـــــگار

میــدانـم ... روزی ختـم به خیـر می شویم ... اللهم عجل لولیک الفرج !

رستـــــگار

میــدانـم ... روزی ختـم به خیـر می شویم ... اللهم عجل لولیک الفرج !

رستـــــگار

نـه چنـدان بـزرگـم،
کـه کـوچک بیـابم خـودم را؛
نـه آنقـدر کـوچک،.. کـه خـود را بـزرگ!

بـر مـا گذشـت نیـک و بـد امـا... تـو روزگـار،
فکری بـه حال خویش کن این روزگار نیست!

زیـن همرهان سست عناصـر دلـم گـرفـت،
شیـر خـدا و رسـتم دسـتانم آرزوسـتـــــــ!

مـن در رقـابت بـا هیچکـس جـز خـودم نمی باشـم!
هـدف مـن؛ ... مغلـوب کـردن آخـرین کاریـست کـه انجـام داده ام..

آخرین نظرات
پیوندها

پلاک برای آنها بود،.. لایکــ برای ما!!

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ

بـوی دود مـی آیـد..! 

بـه گـمـانـم جـمـاعـتـی، پـای دنـیـای مجــازی،

می سـوزانـند عمــر خویــش را!

♥ ذهنـم آشـفـته،

خـواب هـایـم پـریشـان،

خنــده هـایـم فتـوشــــاپـی،

درد و دل هـایم بـا دیـوار اینـجا...! 

میـزان هـمدردی هـا هـم بـا لایکـــ و کامنـت!!! 

و تکــرار پـشت تکــرار!!

  • زهــرا

نظرات  (۶)

  • مهرک هنرمند
  • گرچه همه ادعا میکنن که در دنیای امروز باید با تکنولوژی پیش رفت ولی فکر اینو نمیکنن که اصلا در این حد هستند یا نه. مثل همین مورد اینترنت. افرادی که صبح تا شب به دلیل پوچی خودشون توی اینترنت میگردن، باعث میشن موقعیت این موضوع در کشور به خطر بیافته. مثلا دولت هیچوقت برای استفاده‌ی افرادی مثل من هیچ سایتی رو فیلتر نمیکنه. چون کسی هستم که با اینترنت کار میکنم. نه اینکه کار خراب کن باشم و بخوام از طریق اینترنت بی‌ارزشی خودمو جبران کنم. من کسیم که واقعا به یوتوب احتیاج داشتم. البته الانم دارم. چون هنرمندم و بدبختانه مورد کاریم از سطح فعلی کشور بالاتره و مجبورم با متخصصین خارجی تماس داشته باشم. چند سال پیش که وضع هنوز انقدر مسخره نشده بود به مدت یک سال در یوتوب فعالیت داشتم که به اندازه‌ی چند برابر هر ایرانی دیگه تونستم ازش استفاده کنم و به موارد بسیار مهمی دست پیدا کنم. مثلا یکیش این بود که نمونه‌ی کارم در یوتوب توسط افراد متخصص دنیا مورد ارزیابی و تایید قرار گرفت. بماند که هیچ فرقی برای ایرانیان ندارد که چه کسی چه چیزی یداند و چه چیزی نمیداند. ولی حداقل خودم فهمیدم که دیگر جایی در این کشور برای من نیست و باید هرطور شده خودم را به موقعیت مناسب برسانم. حالا اگه اینقدر کارشکنی در بین نبود، من میتونستم هنوزم از اینترنت استفاده‌های بهینه بکنم و ... خلاصه اینکه اینه حال و روزگار ما ... متشکرم
    پاسخ:
    بله دقیقا باهاتون موافقم!
    منم خودم بارها این مشکلات برام پیش اومده!
    یه معمار هست ک خیلی کاراشو دوست دوارم اما چون یهودیه سایتش فیلتره!!.. 
  • محمدصادق برجیان
  • زنگ بزنم 125 ؟!
    پاسخ:
    =)).. فکر خوبیه!.. سریعتر!!!
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    انما الانسان لفی خسر!!

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

    چه زیبا !!!

    خدا قوت..

    پاسخ:
    ممنون نگاه شما زیباست!
    دیشب خسته تر از هر روز بودم...
    کاش میشد گوشه ای مینوشم...
    خدایا خیلی خسته ام فردا صبح بیدار نکن..::(
    پاسخ:
    یک وقت هایی توی زندگی هست که باید فکر کنی؛.. خوب ِ خوب ... اما انگار یادت می رود یا می ترسی.. یا جوری وانمود می کنی که یعنی یادم رفته است فکر کنم ... بعد از مدتی چنان به " اشتباه کردن" می افتی که نمیدانی چطور باید خودت را ادب کنی؛.. کاش حداقل این مدت ، اینقدرها طولانی نباشد؛ کاش بشود چیزی غیر از " بی خیال ؛ دیگه دیره " در مقابلش بگویی.. کاش بتوانی همین را هم بگویی!!!!!
    پاسخ:
    آورین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">