رستـــــگار

میــدانـم ... روزی ختـم به خیـر می شویم ... اللهم عجل لولیک الفرج !

رستـــــگار

میــدانـم ... روزی ختـم به خیـر می شویم ... اللهم عجل لولیک الفرج !

رستـــــگار

نـه چنـدان بـزرگـم،
کـه کـوچک بیـابم خـودم را؛
نـه آنقـدر کـوچک،.. کـه خـود را بـزرگ!

بـر مـا گذشـت نیـک و بـد امـا... تـو روزگـار،
فکری بـه حال خویش کن این روزگار نیست!

زیـن همرهان سست عناصـر دلـم گـرفـت،
شیـر خـدا و رسـتم دسـتانم آرزوسـتـــــــ!

مـن در رقـابت بـا هیچکـس جـز خـودم نمی باشـم!
هـدف مـن؛ ... مغلـوب کـردن آخـرین کاریـست کـه انجـام داده ام..

آخرین نظرات
پیوندها

دیریست قلب من از عاشقی سیر است...

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹ ق.ظ

به پیش روی من , تا چشم یاری می کند , دریاست !

چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست !

دراین ساحل که من افتاده ام خاموش .

غمم دریا , دلم تنهاست .

وجودم بسته در زنجیر خونین تعلق هاست !

خروش موج , با من می کند نجوا ,

که : هر کس دل به دریا زد رهایی یافت !

که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت ...

مرا آن دل که بر دریا زنم , نیست !

ز پا این بند خونین بر کنم نیست ,

امید آنکه جان خسته ام را ,

به آن نادیده ساحل افکنم نیست !

 ♥ عکس: خلیـــج همیــشه فــارس، دیروز غروب(!)

  • زهــرا

نظرات  (۳)

سلام
معلوم هست تو کجایی مارکو پلو؟؟!!
خوش میگذره؟؟
مقصد بعدی کجاست؟؟
پاسخ:
سلام خوبی؟
تو یه جزیره!!!
عاااااالی..
مقصد بعدی هم جزایر قناری :دی
شما کجایی ابجی
ایران گردی؟
چه خوب:)


پاسخ:
قاصدک کمک!!!:دی
وسط خلیج فارس!!
:*
  • مهرک هنرمند
  • اشک حافظ خرد و صبر به دریا انداخت
    چه کند سوز غم عشق نیارست نهفت
    پاسخ:
    گر فلاطون به حکیمی مرض عشق بپوشد،
    عاقبت پرده برافتد ز سر راز نهانش!..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">