رستـــــگار

میــدانـم ... روزی ختـم به خیـر می شویم ... اللهم عجل لولیک الفرج !

رستـــــگار

میــدانـم ... روزی ختـم به خیـر می شویم ... اللهم عجل لولیک الفرج !

رستـــــگار

نـه چنـدان بـزرگـم،
کـه کـوچک بیـابم خـودم را؛
نـه آنقـدر کـوچک،.. کـه خـود را بـزرگ!

بـر مـا گذشـت نیـک و بـد امـا... تـو روزگـار،
فکری بـه حال خویش کن این روزگار نیست!

زیـن همرهان سست عناصـر دلـم گـرفـت،
شیـر خـدا و رسـتم دسـتانم آرزوسـتـــــــ!

مـن در رقـابت بـا هیچکـس جـز خـودم نمی باشـم!
هـدف مـن؛ ... مغلـوب کـردن آخـرین کاریـست کـه انجـام داده ام..

آخرین نظرات
پیوندها

شهر متحرک برای قرن 21

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۴۷ ب.ظ

در دنیایی که مردم بیشتر با موبایل سروکار دارند و شهر با مشکلاتی از قبیل کوچ کردن شهروندان به جاهای دیگر، کمبود شغل و ... مواجه هستند، دیگر ساخت و ساز شهری به تنهایی پاسخگو نخواهد بود.

یکی از این شهرها ، شهر Detroit می باشد.

برای مقابله با این مشکلات شرکت Manuel Dominguez’s پروژه ETSA Madrid را برنامه ریزی کرده است.

در این پروژه یک شهر کوچ نشین یا عشایری در نظر گرفته شده است که می تواند بر روی ماشین های کاترپیلار غول پیکر سوار شده و به مکانهایی که در آن کار و منابع فراوان هستند انتقال داده شود. البته این اولین ایده در زمینه ایجاد یک شهر متحرک نیست. در سال 1960 نیز همچنین ایده ای توسط Ron Herron وارد افکار معماری شد.

شهر متحرک برای قرن 21

شهر متحرک برای قرن 21

♥ بقیه ی عکسها

  • زهــرا

نظرات  (۳)

 دخترخالم ۵ سالشه اومده گوشیشو گذاشته رو تاقچه برگشته میگه:
مامان یه وقت مسیجامو نخونیا :|
اونوخت من تا ۱۰ سالگی فک میکردم گوزن ها شوهر آهوها هستن
پاسخ:
بسی ختدیدیم... مرسی!

ربطِ ما چیست؟  یکی از اصول کارآفرینی و کارافزائی داشتن بازار تقاضا برای نیروی کار، برای نتیجۀ کار، برای کالا و سرویس، برای سرمایه، خبرگی و مدرک تحصیلی ئی است که ما میتوانیم عرضه کنیم.

 

اگر بیشتر کالا ها و خدمات مورد نیازمان را وارداتی وارد میکنیم، و اکثر احتیاجاتمان را از طریق خرید خدمات خارجی و کنترات کردن به شرکتهای بزرگ بین المللی رفع کرده ایم، نه تنها کاری برای اکثر تحصیلکرده ها، کارگران و سرمایه داران ما نمانده که بکنند، بلکه اکثر مدارک، انرژی و خبرگیها، سرمایه ها و حتی آرزوها و خواسته های ما نیز بی ربط مانده است.

 

سهم ما چیست؟

*اگر به شرکتهای بزرگ داخلی و شرکتهای بین المللی اجازه داده شده است که 100% یا بیشترِ منافع و پولهای بدست آورده از فعالیت در کشور ما را خارج کرده و در کشور ما سرمایه گذاری نکنند ...

 

*اگر شرکتهای بزرگ بین المللی اجازه دارند که 100% یا بیشترِ نیروی کار خود را وارد کنند و تعهدی به استخدام نیروهای ماهر، تحصیلکرده یا بدون مهارت داخلی را ندارند ...

 

*اگر شرکتهای بزرگ بین المللی اجازه دارند که 100% یا بیشترِ احتیاجات تولیدی خود را وارد کنند و متعهد به خرید از شرکتها و صنایع داخلی نیستند ...

 

نه تنها نیازی به اکثریتِ ما برای تولید و کار در کشور هفتاد و چند میلیونیمان نیست، بلکه امکانات و سهم ما برای فعالیت اقتصادی، برای تولید ملی، برای کار کردن و بدست آوردن تجربیات نو و برای کسب درآمدی خوب برای خود و خانوادهایمان نیز از مملکتمان خارج شده و به مردم سازنده، به تحصیلکردها، به کارگران، به مدیران و تولید کننده گان و شرکتهای آن واردات داده شده است.

 

مقاله را در بلاگفا - ربط ما چیست؟ 4#، فصل چهارم http://soheylashakerine.blogfa.com/post-29.aspx  

لطفاً برای 5 نفر دیگر بفرستید. اگر مایلید به تبادل لینک، میتوانید بلاگ من را بنام "سهیلا شاکرین- ربط ما چیست؟" در سایتتون لینک کنید و بمن اطلاع بدهید.

 

سلام

بعد از این همه غیبت خوب فعال شدید؟! :)

استفاده کردیم.

موفق باشید.

پاسخ:
سلام
ممنون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">